سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دینی،سیاسی، خبری
کار نیک را به جاى آرید و چیزى از آن را خرد مشمارید که خرد آن بزرگمقدار است و اندک آن بسیار ، و کسى از شما نگوید دیگرى در انجام کار نیک از من سزاوارتر است که به خدا سوگند ، بود که چنین شود ، چه نیک و بد را مردمانى است ، هر کدام را وانهادید اهل آن ، کار را به انجام خواهد رسانید . [نهج البلاغه]
>>عزیزالله کاظمی ( سه شنبه 90/1/16 :: ساعت 10:10 عصر)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت العظمی صافی گلپایگانی(دامت برکاته)متن پیام شدیدالحن و ناصحانه این مرجع تقلید بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
الدین النصیحة
آقای عبدالله بن عبد العزیز
السلام علیکم و رحمة ‌الله
بر حسب سفارش خودتان که شما را به عنوان مَلِک نخوانند، شما را در این پیام نصیحت‌آمیز مخاطب قرار می‌دهم:
برادر! شما اگر چه در شمار شش میلیارد بشر، یکی از این شمار بیشتر نیستید و مثل همه، یک فرد حساب می‌شوید و احترام خاصی به عنوان یک نفر از اولیاء ‌یا علماء یا مخترع و خادم به بشر ندارید و همان‌طور که خود گفته‌اید، فقط آقای عبدالله هستید چنان‌که دیگران هم عبدالله هستند - البته خودشناسی به عبداللهیت افتخار است- اما آنچه به شما اعتبار و شما را مورد احترام قرار داده و چشم شش میلیارد مردم را به شما و رفتار و اعمال و سیاست‌ها و تصمیمات شما دوخته است و به جنابعالی موقعیت خاص بخشیده است، مدیریت سرزمین وحی و حرمین شریفین است که خود را عهده‌دار آن می‌دانید. مدینه منوره و مکه معظمه «اوّلَ بیتٍ وُضع للناس»، مقام ابراهیم، ‌اماکن و مقامات و مواریث فرهنگی همه پشتوانه‌های اصیل تاریخی می‌باشند. می‌خواهم من هم مثل یک میلیارد و نیم مسلمان به شما بگویم که مسئولیت‌های شخص شما در ارتباط با این عنوانِ با عظمت، عظیم و بسیار عظیم است. یک میلیارد و نیم جمعیت جهان از شما می‌خواهند همان‌طور که کعبه معظمه برای مردم است شما هم برای همه مردم جهان و برای همه مسلمانان باشید. همه بسوی کعبه نماز می‌خوانند و بسوی مسجد الحرام سجده، ‌عبادت و نماز بجا می‌آورند.
آنجا تاریخ همه، عزت همه، دین همه و شخصیت همه می‌باشد. آنجا یک کشور عربی نیست، کشور همه است؛ بلکه کشور اسلام است. همه طوائف مسلمین آنجا را اَشرف بِقاع می‌دانند و از این جهت هم، ‌همه مسلمانان آنجا را از خود می‌دانند. حکومت آنجا یکی از حکومت‌های عربی یا شورای خلیج فارس نیست. هم‌طراز قطر و امارات و بزرگتر و بزرگتر از آنها نیست؛ منطقه نفوذ بیگانه و آمریکا نیست؛ حرمین شریفین است؛ در شورای همکاری خلیج فارس ادغام نمی‌شود بلکه باید به کل عالم اسلام نگاه کند.
برای مسلمان آگاه و بیدار، رنج‌آور است که در حرمین، سیاست‌های مذهبی خاص برقرار باشد و با عالم وسیع اسلام با آن سیاست‌های کوته‌نظرانه و متحجرانه برخورد کنند و جای تأسف که ببیند در اوضاع سیاسی کشورهای اسلامی، سیاست‌های حکام حرمین، غرب‌گونه و آمریکاپسند باشد.
جای تأسف است که ببیند مسلمانانی که در برابر سلطه آمریکا و دفع وابستگان به آنها قیام می‌کنند، مغضوب حکام حرمین می‌شوند و افرادی مثل علی عبدالله صالح بیش از سی سال بدون هیچ مشروعیتی بر یمن حکومت داشته باشند و با اینکه وابستگی او به آمریکا معلوم است، مورد پشتیبانی شما باشد تا این همه مردم را در آنجا به خاک و خون بکشد و نهضت همگانی آنها را که بازگشت به اسلام واستقلال اسلامی است در هم بکوبد.
برای همه مسلمانان سؤال‌برانگیز است که حکام حرمین که باید به همه، به یک نظر نگاه کنند ولی در بحرین از استعباد و دیکتاتوری و فسق و فجور و خدمتگزاری آل خلیفه به اجانب حمایت کند و به آنجا نیروی نظامی بفرستند تا مسلمانان را که تظاهرات سالم دارند و استقلال‌خواه و اسلام‌طلب هستند، از صغیر و کبیر و زن و مرد، قتل عام نماید. هیچ مسلمانی از حاکمان حرمین این انتظار را ندارد.
مثل این‌که آقای عبدالله فراموش کرده که از کجا نیرو می‌فرستد و ظالم را در برابر مظلوم یاری می‌دهد!
ما از شما می‌خواهیم مقام و منزلت حرمین شریفین را حفظ کنید و این مقام را بهای این برنامه‌های زشت و در گرو آن نگذارید و موضع خود را حفظ کنید.
ما از شما می‌خواهیم به مسلمانان جهان توضیح دهید که آل خلیفه بر چه اساسی مشروعیت دارند و شما بر چه اساس و مشروعیتی نیرو می‌فرستید تا امر به معروف و نهی از منکر مسلمانان را سرکوب نمایند؟!
ما از شما می‌خواهیم که برای اعاده‌ی اعتبار خود و برای دفاع از انسانیت، هرچه زودتر خاک بحرین را ترک نموده و از ملت مسلمان بحرین و تمام مسلمانان جهان معذرت‌خواهی کنید و سرنوشت آنان را به دست خودشان بسپارید و الّا بدانید که «ان ربّک لبالمرصاد» دیر یا زود قهر خداوندی ظالمان را نابود خواهد کرد که خداوند قادر متعال می‌فرماید:«و من قتل مظلوماً‌ فقد جعلنا لولیّه سلطاناً‌».
اول جمادی الاولی 1423
لطف الله صافی


  نوشته های دیگران ()
>>عزیزالله کاظمی ( دوشنبه 90/1/15 :: ساعت 1:50 صبح)

مطابق گزارش بی بی سی، دی میستورا فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در افغانستان، یک کشیش آمریکایی را که ماه گذشته یک نسخه قرآن مجید را به آتش کشید، مسئول خشونتهای روز جمعه در شهر مزار شریف دانسته است که منجر به کشته شدن چندین کارمند این سازمان شد.
فرستاده ویژه سازمان ملل متحد برای افغانستان گفته است: "فکر نمی کنم ما باید افغانها را مقصر بدانیم، ما باید کسی را مقصر بدانیم که اصل ماجرا را رقم زد، کسی که قرآن را به آتش کشید. آزادی بیان به معنای آزادی اهانت به فرهنگها، مذاهب و سنتها نیست."
این اتفاق احمقانه و سخیف غیر انسانی از سوی یک کشیش به نام وین سپ، به تاریخ بیستم ماه مارچ (مارس) در حضور تری جونز، کشیش جنجالی که سال گذشته قصد سوزاندن قرآن را داشت، رخ داد.

او گفته است که یازده کارمند این سازمان به شکل موقت از شهر مزار شریف به کابل خواهند رفت، تا دفتر آنها که در روز جمعه مورد حمله قرار گرفت، بازسازی شود. همچنین آقای دی میستورا گفته است که حملات روز جمعه نباید "به حضور و فعالیت سازمان ملل متحد در افغانستان، در این شرایط حساس خدشه وارد کند."
ادامه تظاهرات ها در افغانستان در اعتراض به سوزاندن قرآن کریم
در تازه ترین رشته از تظاهرات در افغانستان، علیه سوزاندن قرآن کریم، توسط کشیش آمریکایی، صدها نفر در شهرهای قندهار در جنوب و جلال آباد در شرق این کشور راه پیمایی کرده اند.
این راه پیمایی بدنبال تظاهرات خشونت آمیز روز جمعه در شهر مزار شریف، در شمال افغانستان صورت می گیرد که در اثر آن چهارده نفر، به شمول کارمندان سازمان ملل متحد و شهروندان افغانستانی کشته شدند. روز شنبه این هفته نیز در جریان تظاهرات مشابهی در شهر قندهار، ده نفر کشته شده و دهها تن دیگر زخمی شدند.
تظاهرات روز یکشنبه در قندهار، در برابر دفتر سازمان ملل متحد صورت گرفت و گزارشهایی نیز حاکیست که گردهمایی های کوچک تری در دو ولسوالی دیگر قندهار نیز برپا شده است. این تظاهرات به شهر شرقی جلال آباد، مرکز ننگرهار نیز گسترش یافته و صدها تظاهرکننده به شکل مسالمت آمیز راهپیمایی کردند. این تظاهرکنندگان که شعارهای علیه آمریکا سر می دادند، یک آدمک باراک اوباما، رئیس جمهوری این کشور را به آتش کشیدند

 


  نوشته های دیگران ()
>>عزیزالله کاظمی ( شنبه 90/1/13 :: ساعت 9:51 عصر)

در ادامه ای  تظاهرات مردم افغانستان، در واکنش به جسارت احمقانه کشیش آمریکایی -تری جونز، در ایالت فلوریدای آمریکا-، به ساحت قرآن مجید، اعتراضات مردمی امروز نیز ادامه یافت. بر اساس گزارش ها از قندهار، از اوایل صبح امروز شنبه 13 حمل(فروردین) صدها تن از مردم این شهر در اعتراض به سوزاندن قرآن کریم توسط کشیش آمریکایی دست به تظاهرات زدند. تا این که جمعیت تظاهرکنندگان افزایش یافته و از کنترل پولیس خارج شدند. جمعیت تظاهرکننده در نزدیکی مقر فرماندهی پولیس قندهار، تجمع کرده با سردادن شعارهای ضد آمریکایی انزجار خود را از نظامیان خارجی ابراز داشتند.
مطابق  گزارش سایت افغان پپر، این تظاهرات  به درگیری با پولیس انجامیده و تا هنگام گزارش خبر، چهارتن کشته و 15 زخمی برجای گذاشته است. ولی بر اساس گزارش بی بی سی، تعداد کشته ها به 9 نفر و زخمی ها به بیش از 70نفر افزایش یافته است. همچنین در قسمت های مختلف شهر قندهار چندین موتر نیز به آتش کشیده شده است و چندین ساختمان نیز تخریب گردیده است.
زلمی ایوبی، سخنگوی والی قندهار گفته است: "راهپیمایی حق مردم است، اما شماری از راهپیمایان در تظاهرات امروز موترهای (خودروهای) مردم را آتش زده اند، مغازه ها را سوزانده و در خیابانها لاستیک های موترها را آتش زده اند."
این در حالی است که روز جمعه نیز در پی تظاهرات خشونت آمیزی در شهر شمالی مزار شریف، شماری از تظاهرکنندگان به دفتر سازمان ملل حمله کردند و دست کم 12 نفر  کشته شدند. هفت تن از کشته شدگان این حمله شامل سه کارمند خارجی دفتر نمایندگی سازمان ملل، یوناما، و چهار تن دیگر نگهبانان نپالی این دفتر بوده اند.
همچنین شهر هرات در غرب، و شهر بامیان در مرکز افغانستان هم در روز جمعه شاهد تظاهرات مسالمت آمیزی در اعتراض به سوزاندن قرآن در آمریکا بوده است. قابل یادآوری است، عکس مربوطه نیز متعلق به مردم هرات در تجمع اعتراضی در مقابل جسارت کشیش آمریکایی، در استادیوم شهر هرات است.


  نوشته های دیگران ()
>>عزیزالله کاظمی ( جمعه 90/1/12 :: ساعت 8:28 عصر)

آنان با بی رحمی تمام با قیچی جراحی انگشتان کودک بی دفاع 15 ساله افغان را قطع کردند تا از آن به عنوان افتخاری برای خود یاد کنند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان، اخیراً روزنامه رولینگ ستون تصاویر گروهی از نظامیان آمریکایی را منتشر کرده بود که پس از کشتار غیرنظامیان افغان با اجساد آنها به گونه تمسخر آمیز رفتار می کردند. این گزارشها به طور مستند حکایت از قتل و قطع اعضای بدن افراد ملکی(غیر نظامی) میکند.در این مقاله از کشتارهای بی رحمانه یک گروهی از نیروهای آمریکائی با نام «گروه کشتار» از زبان خود آنها نقل شده و یکی از این موارد را به شکل زیر شرح داده شده است:
بعد از آنکه یک تعداد از افسران بلوک 3تولی موسوم به برافو نیروهای امریکایی مصروف دیدار با یک بزرگ قومی بودند، دو سرباز آنها از سایرین کمی فاصله می گیرند و آرام آرام نزدیک یک مزرعه خشخاش در آن قریه می گردند، هدف این سربازان فقط شکار انسانها است. یکی از این سربازان در جریان تحقیقات چنین اعتراف کرد نظر همه ما این بود که وقتی کسی را شکار میکنید، باید ببینید که شاهدی در آنجا وجود نداشته باشد.
این دو سرباز، جرمی مورلاک و اندرو هولمز متوجه میشوند که یک دهقان بچه یگانه جنبنده ای بود که به چشم میخورد. بهترین موقع برای این سربازان مساعد بود چون کسی از عملکرد آنها واقف نمی شد، متاسفانه این بار نوبت شکار این دهقان بچه بی دفاع رسیده بود.
وی که فقط 15 سال داشت هنوز چهره معصوم و کودکانه اش عوض نشده بود. این دو سرباز فقط چند سال اندکی از وی بزرگتر بودند، مورلاک 21 سال و هولمز 19 سال دارد. نام این پسرک گل محمد دین بود.گل محمد دین هیچ چیزی در دستش نبود که میتوانست خطری محسوب شود و با جبین باز و چهره خندان به سوی سربازان نگاه می کرد. مورلاک میگوید گل محمد دین هیچ تهدیدی را متوجه ما نساخته بود.
در این موقع این دو سرباز عقب یک دیوار گلی پنهاد شده و بمب دستی را به جانب این پسرک که هنوز آرام بجایش ایستاده بود، پرتاب کردند و وی را از نزدیک تیرباران کردند.
محمد دین به زمین می افتد، کلاهش دور پرتاب شده و از سرش خون جاری میشود. آواز مهیب اسلحه دامان قریه خاموش و خوابیده را فرا می گیرد. این چنین صدای شلیک مرمی دیگر سربازان را به حالت آماده باش قرار میدهد، اما این بار سربازان واکنش نشان نمی دهند. وقتی سرتیم گروه کمک از آنها پرسید چه اتفاقی افتاده است، پاسخ دادند این پسر با بمب دستی بر ما حمله کرد و ناگزیر بر وی شلیک کردیم.
اما خیلی واضح است که هیچ حقیقتی را در ادعای این دو سرباز نمیتوان یافت. چگونه ممکن است که یک طالب با تنها یک بمب دستی بخواهد یک بلوک نیروهای خارجی را در روز روشن، چه رسد به اینکه در یک مزرعه باز بدون هیچ گونه محافظت از خودش، مورد حمله قرار دهد!
حتی تورن میچل که مسئول عمومی تیم کمک بود با شنیدن ادعای این دو سرباز تعجب کرد که این داستان احتمالاً غلط است. اما، میچل با وجود این که فکر می کرد شاید محمد دین هنوز زنده باشد، هیچ گونه کمک اولیه را به وی دستور نداد، برعکس امر کرد که مطمئن شوند که این پسرک مرده است و به همین دلیل سرباز دیگری دو مرمی دیگر را به بدنش شلیک کرد.
سربازان در حالی که جسد این پسرک را برای گرفتن عکس برهنه کرده بودند، در کنار جسد این کودک با خوشی تمام از عملکرد شان عکس های یادگاری گرفتند. از موهای سر این کودک مقتول محکم گرفته و لحظات خوشی شان را جشن گرفتند.
آنان با بی رحمی تمام با قیچی جراحی انگشتان این کودک را قطع کرد و برای تحفه برای هولمز به عنوان تجلیل از اولین قتل، داد. همکاران هولمز گفتند وی این انگشتان را می خواست خشک کند و برای همیشه نزد خود نگهدارد و به آن افتخار کند!!! این تصاویر که دل هر انسانی را به درد می آورد نشان دهنده چیست؟ آیا وجدانی در غرب بیدار مانده است که با دیدن این تصاویر بیدار شود؟!  تو خود حدیث مفصل بخوان از مجمل!


  نوشته های دیگران ()
>>عزیزالله کاظمی ( جمعه 90/1/12 :: ساعت 8:21 عصر)

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان به نقل از منابع مردمی ، تظاهراتی که بنابر اعتراض به سوزاندن قرآن کریم _توسط یک کشیش آمریکایی _ در مزار شریف برگزار شده بود به خشونت گرایید و تظاهر کنندگان پس از ادای نماز جمعه به سوی دفتر سازمان ملل متحد رفته این دفتر را به آتش کشیدند. در این حادثه حدود 30 تن کشته و زخمی شدند. در میان کشته شدگان 8 تن از کارمندان سازمان ملل متحد در مزار شریف نیز دیده می شود. در گزارش دیگری گفته شده است که رییس دفتر یونیما و معاون سیاسی این دفتر در میان کشته شدگان می باشند.


  نوشته های دیگران ()
<      1   2   3   4   5      >
 
فهرست ها
 RSS 
خانه
ارتباط با من
درباره من
پارسی بلاگ

بازدید امروز: 56
بازدید دیروز:  3
مجموع بازدیدها:  76132
منوها
» درباره خودم «


دینی،سیاسی، خبری

» پیوندهای روزانه «

سلام [27]
[آرشیو(1)]


» فهرست موضوعی یادداشت ها «

شورای امنیت[2] . مجلس شورای اسلامی[2] . حمله اسرائیل[2] . خاتمی . خلیلزاد: آمریکا باید به بازی دوگانه پاکستان پایان دهد . دادگاه اسراییلی یک سگ را به سنگسار محکوم کرد . دلجویی آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی . رئیس سابق شین‌بت: نتانیاهو افکار عمومی اسرائیل را در مورد ایران . رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام . راهکارهای توجه و حضور قلب در نماز . رحلت . رحلت آیت الله العظمی سید محمد حسین فضل الله . رژیم صهیونیستی . رفتار با افغان‌ها و فرهنگ ایرانی . روز مادر . روزنامه ایندیپندنت و تماس های آدام وریتی با موساد بر سر ایران . روزنامه واشنگتن پست: نفوذ سیا به کاخ ریاست جمهوری افغانستان . روسپیگری دانشجویان در انگلستان ارائه خدمات جنسی . ریچل کری . زندگى نامه آیت الله العظمى سید محمد حسین فضل الله . ژنرال دیوید پترویوس جانشین مک کریستال . سالروز . سخنان . سخنان آقای رفسنجانی . سفربه غزه . سفیر روسیه در ناتو:حمله به ایران، تهدید مستقیم ماست . سکوت ننگین رسانه ای . سیدحسن خمینی . سیما سمر، باردیگر نامزد جایزه صلح نوبل شد . سکوت . شرع . شعار علیه کروبی . شعر . مجمع تشخیص مصلت نظام . محاصره غزه . محمدرضاباهنر . محکوم . مدرسه اقتصاد لندن (LSE) . مرجع تقلید . مردم غزه . مسیحیت . مظلومیت رسانه‏ای فدائیان شهید روز قدس . ممنوعیت تاجیکستان ازحضور نوجوانان درمساجد . ممنوعیت ورود افغانها در پارک کوهستانی صفه در اصفهان . مهم ترین اخبار شهر مقدس قم . میلاد . مکاتبات . نائب رئیس سابق . نامه ای محمدعلی انصاری . نامه سرگشاده بسیج دانشجویی دانشگاه امام‌صادق(ع) به مراجع تقلید . نامه‌ سرگشاده علی‌ مطهری به احمدی نژاد . نبیل رجب:معترضان بحرینی همین حالا هم پیروزند . نگاه مردم شناسانه به پشتونهای دو سوی دیورند . نهادی خیریه در بریتانیا جایزه سالانه‌اش را به یک زن افغان داد . نوه امام راحل(ره) . هسته ای . هشدار آیت‌الله مصباح یزدی از شکل گیری فراماسونری . هشدار احمدی نژاد . هفت وزیر پیشنهادی کرزی به مجلس . هند و افغانستان به امضای پیمان استراتژیک توافق کردند . واکنش رسمی جمهوری اسلامی ایران به قطعنامه1929 شورای امنیت . واکنش پاکستان . واکنش‌ها . وحشیانه . یورش پلیس به دفاتر کلیسای کاتولیک در بلژیک . یوسف رضا گیلانی نخست وزیر پاکستان . 'یک هزار میلیارد دلار' ارزش معادن افغانستان . کاریکاتور . کرزی و مرکل موافقتنامه استراتژیک امضا کردند . کشتی . کشتی "آزادی" . کشتی های امدادی . کلینتون . کمک های بشردوستانه . کودکان فقیر بریتانیا چگونه زندگی می‌کنند؟ . شکستن . صدیقه ای طاهره . ضرب و شتم پناهجویان عراقی توسط ماموران بریتانیا . طالبان به دنبال فرصت در افغانستان و پاکستان؟ احمد رشید نویسنده . طرح ترور حامد کرزی خنثی شد . عادت . عازم غزه . عایشه، دختر افغان صاحب بینی موقت شد . عبدالمالک ریگی به دار مجازات آویخته شد . عذرخواهی پاپ از قربانیان آزار جنسی کشیش های کاتولیک . علت دفن آیت الله منتظری در حرم حضرت معصومه(س) . غزنی . غزنی از نگاه دیگر؛ نمایشگاه عکس در غزنی . فاطمه زهرا . فاعتبروا یا اولی الابصار . فاعتبروا یا اولی الالباب . فرج . فردی که9 خارجی را در فرودگاه کابل کشت، 'با طالبان ارتباط نداشت' . فطرت . فقر در پاکستان فاجعه می‌آفریند . قانون اساسی . قطعنامه چهارم . گاردین:آمانو به اطلاعات تأیید نشده اعتماد می کند . گروه کشتار سربازان آمریکایی در افغانستان . گروه وین . گزارش تصویری . گسترش . متن . متن کامل . مثلث کرزی اوباما مک کریستال . مجلس افغانستان . Rachel Corrie . آزموده را آزمودن خطا است . آغاز ساخت صدها خانه یهودیان در کرانه باختری . آغاز مبارزات انتخابات پارلمانی افغانستان . آیت الله جوادی: با دین سیاست بازی نکنیم . آیت‌الله جوادی‌آملی: آل‌‌سعود و آل‌خلیفه کافر‌اند . آیت‌الله مکارم، قرضاوی را به مناظره فراخواند . اجلاس سیکا . احمدی نژاد . احمدی نژاد: فردوسی مکتب پیامبر گرامی اسلام را نجات داد . احیای فاشیسم (Fascism)، نژادپرستی(Racism)و آپارتاید(Apartheid) . اخلال . استقبال شیخ الازهر از فتوای رهبر انقلاب آیت الله خامنه ای(دام عز . استقبال کرزی از پیام ملا عمر در باره ممنوعیت سوزاندن مدارس. کرز . اسناد توسعه شهری . اطلاعیه روابط عمومی دفتر هاشمی رفسنجانی . اظهارات دی میستورا و ادامه تظاهرات ها در افغانستان تری جونزکشی . اعتراض به رفتار مجلس افغانستان . اعتراض شدید هزاره ها به رای اخیر پارلمان افغانستان . اعلام آمادگی . اعلام همبستگی عزت ابراهیم با تظاهرکنندگان علیه نوری مالکی . افسر سابق سیا:احتمال شکار"جانور قندهار"با رخنه سایبری . 'افغانستان طرحی فدرال گونه نیاز دارد' . افغانستان فدرال؛ هیاهوی بسیار برای هیچ؟ . الفضل ما شهدت به الأعداء . ام ابیها . امام خمینی . امام زمان(عج) . انتشار فیلم هتک حرمت طالبان توسط آمریکایی ها ادرار بر جنازه های . انتظار . انتقاد آیت‌الله جوادی آملی از ترویج مکتب ایرانی . انتقاد رسول جعفریان از اظهارات احمدی نژاد در تاجیکستان . انتقادات . انفجار الخبر . ایران . برزیل . برگزیده سیاسی . به آتش کشیده شدن بیت آیت الله نوری همدانی . بیانیه . بیست و پنج نفر از زندانیان بگرام آزاد می شوند . پاسخ آیت‌الله‌سبحانی به شبهه یک فیزیکدان . پایتخت فرهنگی جهان اسلام2013 . پاکستان: مجبور به اطاعت از تحریم های آمریکا علیه ایران نیستیم . پدر معنوی طالبان: ژنرال حمید گل؛نصیرالله بابر؛ مولانا سمیع الحق . پشت‌صحنه 14خرداد . پول آمریکا در افغانستان 'به جیب طالبان می رود' . پیام آیت الله العظمی محقق کابلی(دامت برکاته) راجع به عملکرد شبکه . پیام شدید الحن آیت الله العظمی صافی به پادشاه عربستان . پیروی پاکستان از تحریم های آمریکا علیه ایران . تحریم ایران . تخریب دفتر آیت الله صانعی . تذکرات . ترکیه . تشرف آیت الله خامنه ای محضر مبارک امام زمان (عج) . تصاویر تلویزیونی . تصویب قطعنامه تازه علیه ایران . تظاهرات خونین در قندهار علیه جسارت کشیش آمریکایی . تلاش یک سرباز آمریکایی برای بمب گذاری در پایگاه نظامی . توان پرتاب 'صدها موشک' به اروپا . توصیه آیت الله جوادی . چند صد زندانی طالبان با حفر تونل از زندانی در قندهار گریختند . حذف تمجید از محمد حسین فضل الله از وبسایت وزارت خارجه بریتانیا . حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی . حمایت از طالبان .
» آرشیو مطالب «

اردیبهشت 1389
خرداد 1389
تیر 1389
تیر 89
شهریور 89
مهر 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
شهریور 90
مهر 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
شهریور 91

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «

دینی،سیاسی، خبری


» صفحات اختصاصی «

توافق حامد کرزی و ناتو در مورد خروج نیروهای خارجی

» لوگوی دوستان «