سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دینی،سیاسی، خبری
با رغبت به آنچه نزد خداوند است، با اودوستی کن [امام علی علیه السلام]
>>عزیزالله کاظمی ( چهارشنبه 90/9/23 :: ساعت 7:17 عصر)

فرجام و عاقبت تجاوز و سرکشی!!! آدم حسابی ها عبرت بگیرند

مطابق گزارش سایت بی بی سی امروزچهارشنبه23 آذر 1390 ، اتحادیه ملی دانشجویان در بریتانیا مدعی شده است که تعداد بیشتری از دانشجویان در انگلستان برای تامین هزینه‌های تحصیل خود به روسپیگری رو می‌آورند.
این اتحادیه همچنین اضافه کرده است که دانشجویان برای تامین هزینه‌های تحصیلی به قمار هم رو آورده‌اند و در آزمایش‌های پزشکی شرکت می‌کنند.
گفته شده است که افزایش هزینه‌های زندگی و شهریه‌ها، در کنار کاهش بودجه‌های آموزشی در این روند موثر بوده است.
با این حال، دولت می‌گوید که "بسته‌های حمایتی قابل توجهی" برای کمک مالی به دانشجویان ارائه می‌دهد.
استل هارت، مدیر امور زنان در اتحادیه ملی دانشجویان، به بی‌بی‌سی گفت که کاهش هزینه‌های دولتی، دانشجویان را بیشتر تحت فشار قرار می‌دهد.
او گفت: دانشجویان (برای تامین هزینه‌ها) به اقدامات خطرناکی دست می‌زنند.
خانم هارت اضافه کرد: "در شرایطی که فرصت‌های شغلی کمی وجود دارد، حمایت‌های به مراتب کمتری از دانشجویان می‌شود و افراد در اقتصادهای غیررسمی مثل شغل‌های جنسی، بیشتر فعالیت می‌کنند."
او گفت: "این شغل، کار خطرناک و نامتعارفی است و به راحتی باعث می‌شود افراد از تحصیل باز بمانند."
تماس با خط تلفن مشاوره
انجمن حمایت از روسپیان که در مرکزش در لندن، خط تلفن مشاوره دارد، اعلام کرده است که تعداد تماس‌های تلفنی دانشجویان با این مرکز در یک سال گذشته، دست کم دو برابر شده است.
سارا واکر، یکی از کارکنان این سازمان، می‌گوید که تماس‌های تلفنی دانشجویان با این مرکز مشاوره در ده سال اخیر به تدریج افزایش یافته است، ولی در عین حال، او اضافه می‌کند از زمانی که دولت اعلام کرد دانشگاه‌های انگلستان می‌توانند از سال 2012 میلادی شهریه‌ها را تا 9هزار پوند در سال افزایش دهند، تعداد این تماس‌ها از سوی دانشجویان افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.
ارائه خدمات جنسی
تنها دانشجویان دانشگاه‌ها نیستند که برای تامین هزینه‌های تحصیلی خود به صنعت روسپیگری روی آورده‌اند.
دختر 18 ساله‌ای که نام کلر را برای خود انتخاب کرده است، زمانی وارد صنعت روسپیگری شد که در دوره پیش‌دانشگاهی درس می‌خواند. در آن زمان، او دریافت که مستمری آموزشی‌اش ممکن است قطع شود.
او می‌گوید: "بدون این مستمری نمی‌توانستم به کالج بروم. هزینه‌های رفت و آمد من 70 پوند در ماه بود و بدون آن، نمی‌دانستم چه کاری می‌توانم انجام دهم. نمی‌دانستم به چه کسی در کالج مراجعه کنم و نمی‌خواستم برای تامین این هزینه‌ها، به خانواده‌ام وابسته باشم."
او اضافه می‌کند: "خیلی از دوستانم در فروشگاه‌ها کار می‌کردند و در نهایت، ترک تحصیل کرده بودند. من نمی‌خواستم چنین سرنوشتی داشته باشم."
کلر می‌گوید: "دوستی داشتم که از وقتی 16سالم بود، سعی می‌کرد من را وارد شرکت خودش که خدمات جنسی ارائه می‌کرد، بکند. او می‌گفت که می‌توانم درآمد زیادی داشته باشم. ساعت‌های کاری مطابق میل من خواهد بود و همینطور می‌توانم تصمیم بگیرم که چه مشتری‌هایی را برای چه مدتی بپذیرم."
او که هم‌اکنون از صنعت روسپیگری بیرون آمده است تا به تحصیل ادامه دهد، می‌گوید: "هیچ راه دیگری نداشتم. اما الان نسبت به وقتی که کار در این صنعت را شروع کردم، آدم متفاوتی هستم. اعتماد به نفس خودم را خیلی از دست داده‌ام و به خیلی از آدم‌ها دیگر اعتماد ندارم."
حمایت مالی دولتی
یکی از سخنگویان وزارت آمورش این کشور می‌گوید: "ما سالانه 180 میلیون پوند را به حمایت مالی از افراد آسیب‌پذیری که 16 تا 19 سال دارند، اختصاص می‌دهیم تا به ادامه تحصیل آنها کمک کنیم. "
او اضافه می‌کند: "این، مسئولان مدارس و کالج‌ها هستند که تصمیم می‌گیرند کمک‌هزینه‌های تحصیلی را به چه کسانی بدهند و اگر دانش‌آموزی واقعا با مشکلات مالی روبه‌رو است، باید حتما مستقیما با مسئولان مدرسه صحبت کند."
در عین حال، پژوهشی که دانشگاه کینگستون در سال گذشته انجام داد، نشان داد که تعداد دانشجویانی که کسی را می‌شناسند که برای تامین هزینه‌های تحصیل خود در صنعت روسپیگری فعالیت کرده است، در مدت ده سال، از 3 درصد به 25درصد رسیده است.


  نوشته های دیگران ()
>>عزیزالله کاظمی ( جمعه 90/9/18 :: ساعت 6:56 عصر)

با خوداری مقامات آمریکایی از اظهار نظر پیرامون تصاویر پخش شده از هواپیمای تجسسی ساقط شده آن کشور، بازار گمانه زنی پیرامون نحوه شکار این پرنده توسط جمهوری اسلامی ایران در رسانه های آمریکایی داغ شده است. جمهوری اسلامی ایران می گوید هواپیمای تجسسی بدون سرنشین رادار گریز RQ 170 – موسوم به جانور قندهار – را با حمله سایبری وادار به فرود کرده است، اما پیشتر منابع بی نام در وزارت دفاع آمریکا در گفتگو با خبرنگاران این ادعای جمهوری اسلامی ایران را "بی اساس" و "غیر ممکن" توصیف کرده بودند.
برای بررسی صحت و سقم ادعای دو طرف، شبکه خبری بی بی سی وابسته به دولت انگلستان گفتگویی را با رابرد بــِر، افسر سابق آژانس مرکزی اطلاعات آمریکا، سیا انجام داده، که متن آن در ذیل آمده است:
س:به نظر شما هواپیمای تجسسی بدون سرنشین RQ 170 چطور توسط ایران شکار شده است؟
رابرت بـِـر: تقریبا به نظر من می رسد که این پرنده در ایران به زمین نشانده شده، با کنترل از راه دور، یعنی کنترل آن توسط آمریکایی ها را خاموش کرده اند و هدایت آنرا در دست گرفته اند. اگر شما تصاویر هواپیماهای بدون سرنشین ساقط شده را دیده باشید، می دانید که آنها مثل هر هواپیمای دیگری در اثر سقوط متلاشی می شوند، اما به نظر می رسد که این یکی شاید در یک فرودگاه یا یک دشت فرود تقریبا ً نرمی داشته است. من واقعا ً از اینکه خسارت بیشتری ندیده بود متعجب شدم.
س: اگر واقعا ً چنانکه شما می گوئید و ایران هم پیش از این اعلام کرده بود، ایران موفق شده با رخنه سایبری به سیستم ناوبری این پرنده تجسسی، کنترل آنرا به دست بگیرد، آیا این یک ضربه عظیم امنیتی به ارتش آمریکا محسوب می شود؟
رابرت بـِـر: قبلا هم این هواپیماهای تجسسی بدون سرنشین هک شده اند و ارتش شواهد آنرا طی سالهای اخیر مشاهده کرده. مشکل از نرم افزارهای بد است که می شود از راه دور به آن رخنه کرد. من تصور می کنم ایرانی ها برای این کار کمک هم گرفته اند، سوال این است که آیا نیروی کمکی روسها بوده اند یا نه، چون آنها می توانند به این پرنده ها رخنه کنند. من فکر می کنم اگر به این هواپیما رخنه سایبری شده باشد که شواهد قویاً ً به آن اشاره دارند، ما با مشکل بزرگی مواجه هستیم.
س: علاوه بر بهره تبلیغاتی، آیا ایران می تواند اطلاعات حساس دیگری از این پرنده تجسسی استخراج کند؟
رابرت بـِـر: من فکر می کنم این یک ضربه امنیتی عظیم است چون این هواپیماهای تجسسی از پرتو نگاری حرارتی، انواع دوربینهای پیشرفته که در عملیات ابیت آباد علیه مخفیگاه اسامه بن لادن استفاده شد. این دوربینها بسیار دقیق هستند و تصاویر سه بعدی تولید می کنند. این هواپیماها می توانند در ارتفاع 50 هزار پایی پرواز کنند که آنها را از تیر رس آتش بارهای ضد هوایی خارج نگاه می دارد. من تصور می کنم ایرانی ها بتوانند از آن بهره برداری کنند. اگر آنها توانسته اند این پرنده را بنشانند، قاعدتا ً می توانند از آن بهره برداری هم بکنند. این شکار به آنها اجازه می دهد آنچه ما از آسمان رصد می کنیم را ببینند، همانطور که به روسها و چینی ها این امکان را می دهد. فن آوری به کار رفته در این هواپیما در حقیقت برای مدتهای مدیدی زیربنای جنگ ما در عراق و افغانستان بوده.
س: بر اساس گزارشی که روز پنج شنبه در روزنامه واشنگتن پست منتشر شد، آمریکا چهار سال است که از این نوع هواپیماهای تجسسی بدون سرنشین برای رخنه به حریم هوایی ایران استفاده کرده است. آیا با این تحول، دوره این رخنه ها به پایان رسیده است؟
رابرت بـِـر: نه این پایان هواپیماهای تجسسی بدون سرنشین نیست. آنها تدابیر امنیتی این پرنده ها را تقویت خواهند کرد. ایالات متحده برای جاسوسی از ایران می تواند از ماهواره یا این نوع هواپیماها استفاده کند و بخش اعظم عملیات جمع آوری اطلاعات ما در ایران به صورت فنی انجام می شود. آمریکا پرواز آنها را متوقف نخواهد کرد. یا امنیت پرواز آنها را تقویت می کند یا یک سیستم خود انهدامی بر آنها نصب خواهد کرد. آمریکا و غرب برای تعقیب برنامه هسته ای ایران به این هواپیماهی بدون سرنشین نیاز دارند. بدون آنها ایران برای ما تنها یک سیاهچاله تاریک خواهد بود.
س: به نظر شما این ماجرا چقدر می تواند به وجهه دولت آقای اوباما صدمه بزند؟
رابرت بـِـر: به نظر من اصلا مایه شرمساری نیست، اتفاقا نشان می دهد که دولت اوباما در برخورد با ایران خشن است، برای لابی ضد ایران اطمینان بخش خواهد بود چون ثابت می کند ما داریم آنجا فعالیت می کنیم، می دانیم چه خبر است و پرنده های تجسسمان آنجا پرواز می کنند. البته دولت هیچ چیزی را تائید نخواهد کرد اما این روشی است که امروزه جاسوسی انجام می شود، با هواپیماهای بدون سرنشین، با دوربینهای از راه دور و با شنود مکالمات.


  نوشته های دیگران ()
 
فهرست ها
 RSS 
خانه
ارتباط با من
درباره من
پارسی بلاگ

بازدید امروز: 47
بازدید دیروز:  68
مجموع بازدیدها:  75916
منوها
» درباره خودم «


دینی،سیاسی، خبری

» پیوندهای روزانه «

سلام [27]
[آرشیو(1)]


» فهرست موضوعی یادداشت ها «

شورای امنیت[2] . مجلس شورای اسلامی[2] . حمله اسرائیل[2] . خاتمی . خلیلزاد: آمریکا باید به بازی دوگانه پاکستان پایان دهد . دادگاه اسراییلی یک سگ را به سنگسار محکوم کرد . دلجویی آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی . رئیس سابق شین‌بت: نتانیاهو افکار عمومی اسرائیل را در مورد ایران . رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام . راهکارهای توجه و حضور قلب در نماز . رحلت . رحلت آیت الله العظمی سید محمد حسین فضل الله . رژیم صهیونیستی . رفتار با افغان‌ها و فرهنگ ایرانی . روز مادر . روزنامه ایندیپندنت و تماس های آدام وریتی با موساد بر سر ایران . روزنامه واشنگتن پست: نفوذ سیا به کاخ ریاست جمهوری افغانستان . روسپیگری دانشجویان در انگلستان ارائه خدمات جنسی . ریچل کری . زندگى نامه آیت الله العظمى سید محمد حسین فضل الله . ژنرال دیوید پترویوس جانشین مک کریستال . سالروز . سخنان . سخنان آقای رفسنجانی . سفربه غزه . سفیر روسیه در ناتو:حمله به ایران، تهدید مستقیم ماست . سکوت ننگین رسانه ای . سیدحسن خمینی . سیما سمر، باردیگر نامزد جایزه صلح نوبل شد . سکوت . شرع . شعار علیه کروبی . شعر . مجمع تشخیص مصلت نظام . محاصره غزه . محمدرضاباهنر . محکوم . مدرسه اقتصاد لندن (LSE) . مرجع تقلید . مردم غزه . مسیحیت . مظلومیت رسانه‏ای فدائیان شهید روز قدس . ممنوعیت تاجیکستان ازحضور نوجوانان درمساجد . ممنوعیت ورود افغانها در پارک کوهستانی صفه در اصفهان . مهم ترین اخبار شهر مقدس قم . میلاد . مکاتبات . نائب رئیس سابق . نامه ای محمدعلی انصاری . نامه سرگشاده بسیج دانشجویی دانشگاه امام‌صادق(ع) به مراجع تقلید . نامه‌ سرگشاده علی‌ مطهری به احمدی نژاد . نبیل رجب:معترضان بحرینی همین حالا هم پیروزند . نگاه مردم شناسانه به پشتونهای دو سوی دیورند . نهادی خیریه در بریتانیا جایزه سالانه‌اش را به یک زن افغان داد . نوه امام راحل(ره) . هسته ای . هشدار آیت‌الله مصباح یزدی از شکل گیری فراماسونری . هشدار احمدی نژاد . هفت وزیر پیشنهادی کرزی به مجلس . هند و افغانستان به امضای پیمان استراتژیک توافق کردند . واکنش رسمی جمهوری اسلامی ایران به قطعنامه1929 شورای امنیت . واکنش پاکستان . واکنش‌ها . وحشیانه . یورش پلیس به دفاتر کلیسای کاتولیک در بلژیک . یوسف رضا گیلانی نخست وزیر پاکستان . 'یک هزار میلیارد دلار' ارزش معادن افغانستان . کاریکاتور . کرزی و مرکل موافقتنامه استراتژیک امضا کردند . کشتی . کشتی "آزادی" . کشتی های امدادی . کلینتون . کمک های بشردوستانه . کودکان فقیر بریتانیا چگونه زندگی می‌کنند؟ . شکستن . صدیقه ای طاهره . ضرب و شتم پناهجویان عراقی توسط ماموران بریتانیا . طالبان به دنبال فرصت در افغانستان و پاکستان؟ احمد رشید نویسنده . طرح ترور حامد کرزی خنثی شد . عادت . عازم غزه . عایشه، دختر افغان صاحب بینی موقت شد . عبدالمالک ریگی به دار مجازات آویخته شد . عذرخواهی پاپ از قربانیان آزار جنسی کشیش های کاتولیک . علت دفن آیت الله منتظری در حرم حضرت معصومه(س) . غزنی . غزنی از نگاه دیگر؛ نمایشگاه عکس در غزنی . فاطمه زهرا . فاعتبروا یا اولی الابصار . فاعتبروا یا اولی الالباب . فرج . فردی که9 خارجی را در فرودگاه کابل کشت، 'با طالبان ارتباط نداشت' . فطرت . فقر در پاکستان فاجعه می‌آفریند . قانون اساسی . قطعنامه چهارم . گاردین:آمانو به اطلاعات تأیید نشده اعتماد می کند . گروه کشتار سربازان آمریکایی در افغانستان . گروه وین . گزارش تصویری . گسترش . متن . متن کامل . مثلث کرزی اوباما مک کریستال . مجلس افغانستان . Rachel Corrie . آزموده را آزمودن خطا است . آغاز ساخت صدها خانه یهودیان در کرانه باختری . آغاز مبارزات انتخابات پارلمانی افغانستان . آیت الله جوادی: با دین سیاست بازی نکنیم . آیت‌الله جوادی‌آملی: آل‌‌سعود و آل‌خلیفه کافر‌اند . آیت‌الله مکارم، قرضاوی را به مناظره فراخواند . اجلاس سیکا . احمدی نژاد . احمدی نژاد: فردوسی مکتب پیامبر گرامی اسلام را نجات داد . احیای فاشیسم (Fascism)، نژادپرستی(Racism)و آپارتاید(Apartheid) . اخلال . استقبال شیخ الازهر از فتوای رهبر انقلاب آیت الله خامنه ای(دام عز . استقبال کرزی از پیام ملا عمر در باره ممنوعیت سوزاندن مدارس. کرز . اسناد توسعه شهری . اطلاعیه روابط عمومی دفتر هاشمی رفسنجانی . اظهارات دی میستورا و ادامه تظاهرات ها در افغانستان تری جونزکشی . اعتراض به رفتار مجلس افغانستان . اعتراض شدید هزاره ها به رای اخیر پارلمان افغانستان . اعلام آمادگی . اعلام همبستگی عزت ابراهیم با تظاهرکنندگان علیه نوری مالکی . افسر سابق سیا:احتمال شکار"جانور قندهار"با رخنه سایبری . 'افغانستان طرحی فدرال گونه نیاز دارد' . افغانستان فدرال؛ هیاهوی بسیار برای هیچ؟ . الفضل ما شهدت به الأعداء . ام ابیها . امام خمینی . امام زمان(عج) . انتشار فیلم هتک حرمت طالبان توسط آمریکایی ها ادرار بر جنازه های . انتظار . انتقاد آیت‌الله جوادی آملی از ترویج مکتب ایرانی . انتقاد رسول جعفریان از اظهارات احمدی نژاد در تاجیکستان . انتقادات . انفجار الخبر . ایران . برزیل . برگزیده سیاسی . به آتش کشیده شدن بیت آیت الله نوری همدانی . بیانیه . بیست و پنج نفر از زندانیان بگرام آزاد می شوند . پاسخ آیت‌الله‌سبحانی به شبهه یک فیزیکدان . پایتخت فرهنگی جهان اسلام2013 . پاکستان: مجبور به اطاعت از تحریم های آمریکا علیه ایران نیستیم . پدر معنوی طالبان: ژنرال حمید گل؛نصیرالله بابر؛ مولانا سمیع الحق . پشت‌صحنه 14خرداد . پول آمریکا در افغانستان 'به جیب طالبان می رود' . پیام آیت الله العظمی محقق کابلی(دامت برکاته) راجع به عملکرد شبکه . پیام شدید الحن آیت الله العظمی صافی به پادشاه عربستان . پیروی پاکستان از تحریم های آمریکا علیه ایران . تحریم ایران . تخریب دفتر آیت الله صانعی . تذکرات . ترکیه . تشرف آیت الله خامنه ای محضر مبارک امام زمان (عج) . تصاویر تلویزیونی . تصویب قطعنامه تازه علیه ایران . تظاهرات خونین در قندهار علیه جسارت کشیش آمریکایی . تلاش یک سرباز آمریکایی برای بمب گذاری در پایگاه نظامی . توان پرتاب 'صدها موشک' به اروپا . توصیه آیت الله جوادی . چند صد زندانی طالبان با حفر تونل از زندانی در قندهار گریختند . حذف تمجید از محمد حسین فضل الله از وبسایت وزارت خارجه بریتانیا . حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی . حمایت از طالبان .
» آرشیو مطالب «

اردیبهشت 1389
خرداد 1389
تیر 1389
تیر 89
شهریور 89
مهر 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
شهریور 90
مهر 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
شهریور 91

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «

دینی،سیاسی، خبری


» صفحات اختصاصی «

توافق حامد کرزی و ناتو در مورد خروج نیروهای خارجی

» لوگوی دوستان «