سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دینی،سیاسی، خبری
دانش بدون توفیق بهره نمی دهد . [امام علی علیه السلام]
>>عزیزالله کاظمی ( جمعه 90/2/23 :: ساعت 11:52 صبح)

گروه   طالبان پاکستانی مسئولیت بمب گذاری انتحاری در شمال غرب این کشور را برعهده گرفته است.
بامداد روز جمعه، 23اردیبهشت (13 مه)، وقوع دو انفجار انتحاری در یک مرکز آموزش شبه نظامیان وابسته به ارتش پاکستان در منطقه شمال غرب این کشور به کشته شدن دست کم شصت و نه نفر و زخمی شدن دهها نفر دیگر منجر شده که تقریبا تمامی آنان را دانشجویان این مرکز تشکیل می دهند.
ساعاتی پس از اجرای این حملات، فردی که خود را احسان الله و سخنگوی طالبان پاکستانی معرفی می کرد، در تماس تلفنی با مراکز خبری گفت که این گروه مسئولیت حملات انتحاری روز جمعه را بر عهده می گیرد.
این شخص، که از نقطه نا معلومی سخن می گفت، اظهار داشت که این حمله "نخستین عملیات در انتقام از شهادت" اسامه بن لادن، رهبر شبکه القاعده است که هفته گذشته در حمله نیروهای آمریکایی به مخفیگاه او در پاکستان کشته شد.احسان الله تهدید کرد که حملات دیگری نیز در راه است.
در گزارش های مربوط به عملیات روز جمعه، به نقل از منابع پلیس محلی آمده است که وضعیت تعدادی از زخمی های این حملات وخیم است و بیم آن می رود که آمار تلفات این واقعه افزایش یابد.
به گفته این منابع، در حملات روز جمعه، یکی از مهاجمان، مواد منفجره همراه خود را در نزدیک در ورودی این آموزشگاه منفجر کرد در حالیکه تعدادی از دانشجویان در حال سوار شدن به یک خودرو بودند.بلافاصله پس از آن، انفجار شدیدتری روی داد.
انتقام "مرگ" بن لادن
خبرگزاری های به نقل از منابع محلی، عامل انفجار اول را یک فرد حدود بیست ساله گزارش کرده و افزوده اند که مهاجمان، به منظور وارد کردن بیشترین تلفات انسانی، در بمب های خود بلبیرینگ به کار برده بودند.در مورد چگونگی وقوع دومین انفجار و عامل آن هنوز جزئیاتی در دست نیست.
"آکادمی پلیس" که در روز جمعه هدف حمله قرار گرفت یکی از مراکز متعدد تربیت نیروی شبه نظامی در مناطق نا آرام پاکستان است که اگرچه وظیفه رویارویی مستقیم با شورشیان مسلح را برعهده دارند، اما معمولا از امکانات حفاظتی چندانی برخوردار نیستند.
مراکز نظامی و غیر نظامی پاکستان طی سال های اخیر هدف حملات متعدد گروه های تندرو بوده که صدها کشته و هزاران زخمی برجای گذاشته است.
پس از اعلام مرگ بن لادن ، در برخی نقاط پاکستان تظاهراتی علیه آمریکا و دولت پاکستان برگزار شد.
در بسیاری از این تظاهرات، موضوع اصلی مورد انتقاد تظاهرکنندگان این بود که دولت آمریکا با حمله نظامی به مخفیگاه اسامه بن لادن بدون کسب اجازه از دولت پاکستان، حاکمیت ملی این کشور را نقض کرده است.
در عین حال، گروهی از تندروهای پاکستانی در تظاهرات خود صراحتا کشته شدن اسامه بن لادن را محکوم و تهدید کردند که از "شهادت" او انتقام خواهند گرفت.


  نوشته های دیگران ()
>>عزیزالله کاظمی ( دوشنبه 90/2/19 :: ساعت 10:59 صبح)

باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا، از پاکستان خواسته است که در مورد شبکه ای که در دوران اقامت اسامه بن لادن در مخفیگاهش در پاکستان از او حمایت می کرد، تحقیق کند.
مطابق اظهارات مقامات آمریکایی، نیروهای ویژه آمریکا هفته پیش در جریان عملیاتی اسامه بن لادن را در محل اقامتش در ابیت آباد پاکستان، کشتند.
بر اساس گزارش بی بی سی، اوباما در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی سی بی اس گفت دولت پاکستان باید دریابد که کدام یک از مقامات این کشور از محل زندگی رهبر شبکه القاعده با خبر بوده است.
یکی از مقام های دولت اوباما نیز گفت که آمریکا می خواهد با همسران اسامه بن لادن که در پاکستان در بازداشت به سر می برند، صحبت کند.
پاکستان می گوید که هیچ اطلاعی از وجود بن لادن در پاکستان نداشته است.[گفتنی است، صبح جمعه این هفته افراد مسلح مجهّز به سلاح های سبک و سنگین و با سه خودرو، در مرکز ایالت بلوچستان پاکستان(شهرکوئته)بر عده ای افراد بی گناهی که مشغول ورزش صبحگاهی بودند، حمله ور شدند، که بر اثر این حمله سفّاکانه، ده نفر در این حادثه به شهادت رسیدند و پانزده نفر دیگر، زخمی شدند. بر اساس گزارش های کسانی که از این حادثه هولناک جان سالم بدربردند، متجاوزین بدون کدام مانعی از سوی پلیس، از صحنه جنایت دور شدند.البته قابل آوری است که حملات این چنینی و مشابه، از چندین سال است که بر مردم بی گناه و بی دفاع هزاره شیعه شهر کوئته صورت گرفته است ، که تا کنون هیچ گونه اقدام عملی و واکنشی از سوی پلیس و دولت پاکستان صورت نگرفته است. لذا چنین حوادث مکرر، نشانگر این امر است، که متأسفانه در پاکستان ، دولتی که در قبال جامعه بین المللی و حتی مردم خود پاسخگو باشد، وجود ندارد.]
آقای اوباما گفته است که بن لادن حتما "یک شبکه حامی" در داخل پاکستان داشته است، اما افزود که وی نمی داند آیا مقام های دولتی در این شبکه بوده اند یا نه.
در همین حال تام دانیلون، مشاور امنیت ملی آمریکا، در اظهاراتی در شبکه خبری ان بی سی گفته است که پاکستان باید مشخص کند که چگونه بن لادن توانسته است برای شش سال در مکانی بسیار نزدیک به یک آکادمی نظامی زندگی کند.


  نوشته های دیگران ()
>>عزیزالله کاظمی ( جمعه 90/2/16 :: ساعت 7:30 صبح)

عبدالله عبدالله رقیب اصلی حامد کرزی در انتخابات ریاست جمهوری سال 2009و امرالله صالح رئیس پیشین امنیت ملی افغانستان با حضور در یک گردهمایی در کابل به شدت از سیاست های کنونی دولت افغانستان انتقاد کردند.
برگزار کنندگان این گردهمایی تاکید بر لزوم اصلاحات و مخالفت با وضع موجود را از دلایل اصلی این گردهمایی اعلام کردند.این دو چهره که در گذشته از مقام های ارشد دولت افغانستان بودند، حالا دولت و مشخصا آقای کرزی را به بی کفایتی و معامله با گروه طالبان متهم می کنند.
امرالله صالح در این گردهمایی گفت حلقه خاصی در دولت افغانستان تلاش دارند با "برادر خطاب کردن طالبان، به این گروه هویت کاذب بدهند."
"برادران ناراضی" یکی از تعبیرهایی است که برخی از مقام های دولت افغانستان در مواردی آن را برای عده ای از طالبان به کار می برند. حامد کرزی و شمار دیگر از مقام های دولت او می گویند شماری زیادی از کسانی که در کنار طالبان می جنگند، "برادران ناراضی" هستند؛ یعنی آنها جنگجویان ایدئولوژیک نیستند بلکه بمباران مناطق مسکونی توسط نیروهای ناتو و ائتلاف و همچنین فساد در دولت افغانستان، سبب شده آنها سلاح به دست بگیرند.
امرالله صالح، که سال گذشته از مقام خود استعفا کرد بارها تاکید کرده است که دولت تلاش دارد برای طالبان"هویت کاذب بسازد."
او در سخنرانی اش شخص حامد کرزی را مخاطب قرار داد و گفت: "طالبان را برادر خطاب کردن، جفا به ملت افغانستان است، طالب برادر من نیست، برادر تو نیست آنها دشمن هستند، اگر با دشمن ما مذاکره می کنی مذاکره کن ولی به آنها هویت کاذب نده."
عبدالله عبدالله رقیب اصلی حامد کرزی در انتخابات ریاست جمهوری نیز از سخنرانهای اصلی این گردهمایی بود. آقای عبدالله گفت دولت به خواسته های مردم توجه ندارد و مردم افغانستان کنار گذاشته شده اند.او حامد کرزی را به دلیل نداشتن برنامه و سیاست روشن که به گفته او سبب هدر رفتن تلاشهای ملی و همکاران بین المللی شده متهم کرد.
آقای عبدالله با مخاطب قراردادن شخص حامد کرزی رئیس جمهوری افغانستان گفت: "تو بی کفایت هستی که چهل مملکت (جامعه بین المللی) را همراه خود سرگرم ساخته ای، مردم افغانستان را گمراه ساختی، راه را نمی دانی، نمی توانی، راه از پیشت گم است (را را گم کرده ای)."
سخنرانهای این گردهمایی که حالا به این شدت از دولت افغانستان حمایت می کنند زمانی خود از اعضای کلیدی دولت حامد کرزی بودند.
امرالله صالح سال گذشته به دنبال آنکه اجلاس جرگه مشورتی صلح مورد حمله راکتی قرار گرفت، همزمان با حنیف اتمر وزیر داخله (کشور) از مقام خود استعفا کرد.اگرچه راکت ها در فاصله دوری از محل اجلاس اصابت کرد و کسی در آن آسیب ندید.
آقای صالح بعدها در مصاحبه هایش با رسانه گفت که حمله به جرگه صلح یک بهانه بود و کناره گیری او از دولت دلیلش این بود که او دیگر حاضر نبود کارمند دولتی باشد که به گفته او می خواهد با طالبان معامله کند.
عبدالله عبدالله و امر الله صالح هردو از افراد نزدیک به فرمانده مسعودند که در سال 2011یازده در یک حمله انتحاری در شمال افغانستان کشته شد.
علی رغم مخالف این دو چهره جهادی با سیاست های حامد کرزی، این نخستین باری است که این دو چهره در یک گردهمایی بزرگ سیاسی درکنار هم دیده می شوند.
پیش از این گمانه زنی هایی وجود داشت که احتمالا امرالله صالح و حنیف اتمر که همزمان با هم استعفا کرده اند، برنامه های سیاسی مشترکی را اعلام کنند.
اما به نظر می رسد تمایل امرالله صالح به اصول و ارزشهایی که او از آنها به نام "اصول و ارزشهای دوران مقاومت علیه طالبان" و حاضر به معامله برسر آنها نیست او را از دوست همراهی با حنیف اتمر که بیشتر به عنوان یک چهره لیبرال و غربی شناخته می شود، دور کند.


  نوشته های دیگران ()
>>عزیزالله کاظمی ( دوشنبه 90/2/12 :: ساعت 1:11 عصر)

حامد کرزی، رئیس جمهوری افغانستان گفته است که کشته شدن اسامه بن لادن، رهبر شبکه القاعده در پاکستان، "موضع افغانستان را بر حق ثابت کرد."
آقای کرزی گفت که افغانستان بارها تاکید کرده است که جنگ علیه تروریسم در خارج از مرزهای این کشور است و با "بمباران زن و کودک و خانه های افغانستان" این جنگ به پیروزی نمی رسد.
رئیس جمهور افغانستان گفت: "اسامه را در ولایات افغانستان نیافتند، او را در پاکستان یافتند... جهان درک کند که قسمی که بارها و هر روز گفتیم، جنگ علیه تروریسم در دهات افغانستان نیست، جنگ علیه تروریسم در خانه های مردم افغانستان نیست، جنگ علیه تروریسم در بمباران زن و کودک افغانستان نیست، جنگ علیه تروریسم، در تربیت گاهش است و ثابت شد که همینطور بود."
[البته بهتر و کامل تر بود که گفته می شد: جنگ با تروریسم باید در عربستان سعودی و اسرائیل صهیونیسم صورت بگیرد، تا ریشه ای اصلی و زادگاه اصلی تولید و تکثیر ترور و تروریسم و خشونت و خشونت گرایی از بین برود. و الا با رفتن بن لادن هیچ گِره از گِره های خشونت و ترور باز نمی شود، نه تنها بعد از اعلام مرگ بن لادن که پیش از آن افراد دیگری به عنوان جایگزین ، با مدیریت آمریکا و اسرائیل  و عاملیت عربستان سعودی در نظر گرفته شده است، تا زمینه ی دخالت و غارت آمریکا را در کشورهای اسلامی توجیه کنند]
آقای کرزی گفت که مردم افغانستان ظرف سالهای اخیر قربانی یک جنگ بیرونی و ناخواسته شدند، بدون اینکه ارتباطی با اعمال القاعده داشته باشند.
او گفت: "هر روز به نام القاعده و اسامه، مردم افغانستان کشته شدند، خانه های ما ویران شد، بمباران شد، خانه ای که نه هزار سال پیش از اسامه خبر بود و نه هزار سال بعد خبر خواهد شد، ولی به همین خاطر اسامه زیر پای شد."
"ما در حالی که قربانی (فداکاری) مردم آمریکا، کوشش های آنها و کمک های شان را قدر می کنیم، این را هم می خواهیم که آمریکا و اروپا، صبر و تحمل و برد باری ملت افغانستان را یاد کنند... در این جنگی که جنگ مردم ما نبود، جنگی بود که مردم ما در آن قربانی اول و قربانی آخر بودند، هم به دست تروریسم، و هم در جنگ علیه تروریسم، مردم افغانستان زیر پا شدند."
آقای کرزی همچنین اسامه بن لادن را مسئول کشتن "مردم بیگناه" افغانستان دانست و گفت که او "به کیفر اعمال خود رسید."
آقای کرزی گفت که آنچه "اسامه و پیروان او" انجام دادند، نه در راه اسلام، بلکه برای تخریب اسلام بوده است.
او گفت: "امیدواری ما این است که با گم شدن اسامه بن لادن - سرکرده القاعده - هم آنهایی که پیرو راهش بودند، بدانند که چیزی که اینها می کنند و به نام اسلام می کنند، بر ضد اسلام و به تخریب اسلام است... مسلمان کیست؟ مسلمان ریش سفید وطن ماست و کودک وطن ماست که هر روز با عرق ریزی یک لقمه نان پیدا می کند و به عبادت خدا می نشیند، ولی آنها همین مسلمان را کشتند..."
آقای کرزی از گروه طالبان خواست تا از کشته شدن بن لادن "عبرت" گرفته و از جنگ دست بکشند.


  نوشته های دیگران ()
>>عزیزالله کاظمی ( دوشنبه 90/2/12 :: ساعت 12:36 عصر)

باراک اوباما اعلام کرد کماندوهای آمریکایی طی عملیاتی اسامه بن لادن رهبر شبکه القاعده و عامل حملات یازده سپتامبر را کشته اند.وی گفت که بن لادن روز یکشنبه در پناهگاهی در پاکستان کشته شد و جسدش در اختیار آمریکا است.[البته قابل یادآوری است که عامل اصلی حملات یازده سپتامبر جز صهیونیسم جهانی و کاخ نیشینان کاخ سفید، کسانی دیگری نبودند]
بر اساس گزارش بی بی سی با انتشار خبر کشته شدن رهبر شبکه القاعده، گروهی از مردم در اطراف کاخ سفید در واشنگتن تجمع کردند و به ابراز شادمانی پرداختند.
اوباما که اواخر یکشنبه شب در کاخ سفید صحبت می کرد، گفت پس از آغاز ریاست جمهوری خود، لئون پانتا را به ریاست سازمان سیا منصوب و به او تاکید کرد که اولویت اصلی آمریکا در جنگ با القاعده دستگیری و یا کشتن اسامه بن لادن است.
وی افزود در ماه اوت سال گذشته تیم امنیت ملی کاخ سفید به او گفتند که اطلاعاتی بدست آورده اند که ممکن است به یافتن بن لادن منجر شود و سرانجام هفته پیش با تکمیل شدن این اطلاعات دستور انجام عملیات علیه رهبر القاعده صادر شد.رئیس جمهور آمریکا گفت یک تیم کوچک عملیاتی آمریکا روز یکشنبه به محل اختفای اسامه بن لادن در پاکستان حمله کرد و موفق به کشتن او شد.
ساختمانی در شهر ابیت آباد، واقع در حدود یکصد و پنجاه کیلومتری اسلام آباد، پایتخت پاکستان، حمله کرد و موفق به کشتن او شد.وی گفت جسد بن لادن هم اکنون در اختیار آمریکاست.
به نقل از مقامات آمریکایی گزارش شده است که سنت های اسلامی در مورد جنازه اسامه بن لادن رعایت می شود.
آقای اوباما با تاکید بر اینکه مبارزه با القاعده ادامه خواهد یافت افزود آمریکا با اسلام در جنگ نبوده و نیست و بن لادن نه فقط رهبر مسلمانان نیست بلکه مسلمانان را قتل عام کرده است.
به گفته تحلیلگران این شبی به یاد ماندنی برای آمریکا و موفقیتی بزرگ برای آقای اوباما است. مرگ اسامه بن لادن شانس انتخاب مجدد او را به ریاست جمهوری افزایش می دهد.
جورج بوش، رئیس جمهور پیشین آمریکا، کشته شدن اسامه بن لادن را "دستاورد بسیار مهم" توصیف کرده است.
وی بلافاصله پس از انتشار خبر کشته شدن بن لادن طی بیانیه ای گفت:"این دستاورد بسیار مهم نشانه پیروزی برای آمریکا، برای مردمی است که خواستار صلح در سرتاسر جهان هستند و همچنین پیروزی برای کسانی است که عزیزانشان را در 11 سپتامبر سال 2001 از دست دادند."


  نوشته های دیگران ()
<      1   2   3   4      >
 
فهرست ها
 RSS 
خانه
ارتباط با من
درباره من
پارسی بلاگ

بازدید امروز: 41
بازدید دیروز:  3
مجموع بازدیدها:  76117
منوها
» درباره خودم «


دینی،سیاسی، خبری

» پیوندهای روزانه «

سلام [27]
[آرشیو(1)]


» فهرست موضوعی یادداشت ها «

شورای امنیت[2] . مجلس شورای اسلامی[2] . حمله اسرائیل[2] . خاتمی . خلیلزاد: آمریکا باید به بازی دوگانه پاکستان پایان دهد . دادگاه اسراییلی یک سگ را به سنگسار محکوم کرد . دلجویی آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی . رئیس سابق شین‌بت: نتانیاهو افکار عمومی اسرائیل را در مورد ایران . رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام . راهکارهای توجه و حضور قلب در نماز . رحلت . رحلت آیت الله العظمی سید محمد حسین فضل الله . رژیم صهیونیستی . رفتار با افغان‌ها و فرهنگ ایرانی . روز مادر . روزنامه ایندیپندنت و تماس های آدام وریتی با موساد بر سر ایران . روزنامه واشنگتن پست: نفوذ سیا به کاخ ریاست جمهوری افغانستان . روسپیگری دانشجویان در انگلستان ارائه خدمات جنسی . ریچل کری . زندگى نامه آیت الله العظمى سید محمد حسین فضل الله . ژنرال دیوید پترویوس جانشین مک کریستال . سالروز . سخنان . سخنان آقای رفسنجانی . سفربه غزه . سفیر روسیه در ناتو:حمله به ایران، تهدید مستقیم ماست . سکوت ننگین رسانه ای . سیدحسن خمینی . سیما سمر، باردیگر نامزد جایزه صلح نوبل شد . سکوت . شرع . شعار علیه کروبی . شعر . مجمع تشخیص مصلت نظام . محاصره غزه . محمدرضاباهنر . محکوم . مدرسه اقتصاد لندن (LSE) . مرجع تقلید . مردم غزه . مسیحیت . مظلومیت رسانه‏ای فدائیان شهید روز قدس . ممنوعیت تاجیکستان ازحضور نوجوانان درمساجد . ممنوعیت ورود افغانها در پارک کوهستانی صفه در اصفهان . مهم ترین اخبار شهر مقدس قم . میلاد . مکاتبات . نائب رئیس سابق . نامه ای محمدعلی انصاری . نامه سرگشاده بسیج دانشجویی دانشگاه امام‌صادق(ع) به مراجع تقلید . نامه‌ سرگشاده علی‌ مطهری به احمدی نژاد . نبیل رجب:معترضان بحرینی همین حالا هم پیروزند . نگاه مردم شناسانه به پشتونهای دو سوی دیورند . نهادی خیریه در بریتانیا جایزه سالانه‌اش را به یک زن افغان داد . نوه امام راحل(ره) . هسته ای . هشدار آیت‌الله مصباح یزدی از شکل گیری فراماسونری . هشدار احمدی نژاد . هفت وزیر پیشنهادی کرزی به مجلس . هند و افغانستان به امضای پیمان استراتژیک توافق کردند . واکنش رسمی جمهوری اسلامی ایران به قطعنامه1929 شورای امنیت . واکنش پاکستان . واکنش‌ها . وحشیانه . یورش پلیس به دفاتر کلیسای کاتولیک در بلژیک . یوسف رضا گیلانی نخست وزیر پاکستان . 'یک هزار میلیارد دلار' ارزش معادن افغانستان . کاریکاتور . کرزی و مرکل موافقتنامه استراتژیک امضا کردند . کشتی . کشتی "آزادی" . کشتی های امدادی . کلینتون . کمک های بشردوستانه . کودکان فقیر بریتانیا چگونه زندگی می‌کنند؟ . شکستن . صدیقه ای طاهره . ضرب و شتم پناهجویان عراقی توسط ماموران بریتانیا . طالبان به دنبال فرصت در افغانستان و پاکستان؟ احمد رشید نویسنده . طرح ترور حامد کرزی خنثی شد . عادت . عازم غزه . عایشه، دختر افغان صاحب بینی موقت شد . عبدالمالک ریگی به دار مجازات آویخته شد . عذرخواهی پاپ از قربانیان آزار جنسی کشیش های کاتولیک . علت دفن آیت الله منتظری در حرم حضرت معصومه(س) . غزنی . غزنی از نگاه دیگر؛ نمایشگاه عکس در غزنی . فاطمه زهرا . فاعتبروا یا اولی الابصار . فاعتبروا یا اولی الالباب . فرج . فردی که9 خارجی را در فرودگاه کابل کشت، 'با طالبان ارتباط نداشت' . فطرت . فقر در پاکستان فاجعه می‌آفریند . قانون اساسی . قطعنامه چهارم . گاردین:آمانو به اطلاعات تأیید نشده اعتماد می کند . گروه کشتار سربازان آمریکایی در افغانستان . گروه وین . گزارش تصویری . گسترش . متن . متن کامل . مثلث کرزی اوباما مک کریستال . مجلس افغانستان . Rachel Corrie . آزموده را آزمودن خطا است . آغاز ساخت صدها خانه یهودیان در کرانه باختری . آغاز مبارزات انتخابات پارلمانی افغانستان . آیت الله جوادی: با دین سیاست بازی نکنیم . آیت‌الله جوادی‌آملی: آل‌‌سعود و آل‌خلیفه کافر‌اند . آیت‌الله مکارم، قرضاوی را به مناظره فراخواند . اجلاس سیکا . احمدی نژاد . احمدی نژاد: فردوسی مکتب پیامبر گرامی اسلام را نجات داد . احیای فاشیسم (Fascism)، نژادپرستی(Racism)و آپارتاید(Apartheid) . اخلال . استقبال شیخ الازهر از فتوای رهبر انقلاب آیت الله خامنه ای(دام عز . استقبال کرزی از پیام ملا عمر در باره ممنوعیت سوزاندن مدارس. کرز . اسناد توسعه شهری . اطلاعیه روابط عمومی دفتر هاشمی رفسنجانی . اظهارات دی میستورا و ادامه تظاهرات ها در افغانستان تری جونزکشی . اعتراض به رفتار مجلس افغانستان . اعتراض شدید هزاره ها به رای اخیر پارلمان افغانستان . اعلام آمادگی . اعلام همبستگی عزت ابراهیم با تظاهرکنندگان علیه نوری مالکی . افسر سابق سیا:احتمال شکار"جانور قندهار"با رخنه سایبری . 'افغانستان طرحی فدرال گونه نیاز دارد' . افغانستان فدرال؛ هیاهوی بسیار برای هیچ؟ . الفضل ما شهدت به الأعداء . ام ابیها . امام خمینی . امام زمان(عج) . انتشار فیلم هتک حرمت طالبان توسط آمریکایی ها ادرار بر جنازه های . انتظار . انتقاد آیت‌الله جوادی آملی از ترویج مکتب ایرانی . انتقاد رسول جعفریان از اظهارات احمدی نژاد در تاجیکستان . انتقادات . انفجار الخبر . ایران . برزیل . برگزیده سیاسی . به آتش کشیده شدن بیت آیت الله نوری همدانی . بیانیه . بیست و پنج نفر از زندانیان بگرام آزاد می شوند . پاسخ آیت‌الله‌سبحانی به شبهه یک فیزیکدان . پایتخت فرهنگی جهان اسلام2013 . پاکستان: مجبور به اطاعت از تحریم های آمریکا علیه ایران نیستیم . پدر معنوی طالبان: ژنرال حمید گل؛نصیرالله بابر؛ مولانا سمیع الحق . پشت‌صحنه 14خرداد . پول آمریکا در افغانستان 'به جیب طالبان می رود' . پیام آیت الله العظمی محقق کابلی(دامت برکاته) راجع به عملکرد شبکه . پیام شدید الحن آیت الله العظمی صافی به پادشاه عربستان . پیروی پاکستان از تحریم های آمریکا علیه ایران . تحریم ایران . تخریب دفتر آیت الله صانعی . تذکرات . ترکیه . تشرف آیت الله خامنه ای محضر مبارک امام زمان (عج) . تصاویر تلویزیونی . تصویب قطعنامه تازه علیه ایران . تظاهرات خونین در قندهار علیه جسارت کشیش آمریکایی . تلاش یک سرباز آمریکایی برای بمب گذاری در پایگاه نظامی . توان پرتاب 'صدها موشک' به اروپا . توصیه آیت الله جوادی . چند صد زندانی طالبان با حفر تونل از زندانی در قندهار گریختند . حذف تمجید از محمد حسین فضل الله از وبسایت وزارت خارجه بریتانیا . حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی . حمایت از طالبان .
» آرشیو مطالب «

اردیبهشت 1389
خرداد 1389
تیر 1389
تیر 89
شهریور 89
مهر 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
شهریور 90
مهر 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
شهریور 91

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «

دینی،سیاسی، خبری


» صفحات اختصاصی «

توافق حامد کرزی و ناتو در مورد خروج نیروهای خارجی

» لوگوی دوستان «